[LUGOS] e-davki?

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Fri Feb 27 00:02:11 CET 2004

Pozdrav!

Miro, upam, da prenapete in pavsalne izjave "juncev" ne bodo razlog za
konec tvojega sodelovanja na listi. Preprican sem, da se vecina na listi
zelo dobro pozna tvoja prizadevanja za uvajanje odprte kode v javno
upravo in ti je za to tudi hvalezna. Meni osebno je nerodno, ko berem
kaksne taksne izpade, kot si ga je privoscil osebek znan pod imenom Jaka
Mocnik. Lista je odprta in predvideva, da posamezniki poznajo vsaj
osnove bontona, kar pa zanj ocitno ne velja.
Veselilo bi me, da bi navkljub vsemu se vedno sodeloval na Lugos-listi
saj so tvoji emajli prispevek k sirsemu pogledu na uvajanje odprte kode
v drzavno upravo.

lp, Bostjan Janezic