[LUGOS] e-davki?- opravičilo

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Thu Feb 26 23:50:03 CET 2004

On Thu, 2004-02-26 at 22:51, Miroslav Kranjc wrote:
> Jaka hvala za zaupanje in podporo pri zadevi. Tale je bila res globoka in
> konstruktivna. Razlogov in ozadij te zadeve ne bom komentiral na tej listi,
> lahko pa le recem, da tvoje mnenje jemljem kot veliko osebno in strokovno
> zalitev.
na tem mestu, pred vsemi vami, se Mirotu iskreno opravičujem. nikakor
nisem imel namena žaliti kogarkoli, še posebej ne njega osebno. če je
bil temu vzrok moj slog pisanja, se za to opravičujem še prav posebej in
bom preklapljam v bolj sivo obarvan slog.

naj na tem mestu, da ne bom tako črnogled, tudi pohvalim vlado za
pionirstvo pri e-stiku s svojimi državljani, vendar,

še vedno stojim za svojim mnenjem, da je nepodpora za unixu podobne
operacijske sisteme znamenje ignorance in da je za določen del
državljanov nesprejemljiva. nesprejemljiva za določen del ljudi, ki so
izvolili kupček posvečenih, ki so ti vladi omogočili, da vlada in
oblikuje to državo, slednja pa je konec koncev le servis za njene
državljane in ne morda obratno. po tem sklepanju se mi zdi tvoja
užaljenost, Miro, le še bolj nerazumljiva. naj se mar nemudoma posipam s
pepelom in prebičam s trnjem? ker sem si drznil pomisliti, da bi lahko
ta ljuba država za trenutek pomislila še name? in na tistih nekaj
odstotkov ljudi, ki pač uporabljajo manjšinski OS. phu.. sori!

no, nazadnje: prepričan sem, in to ne brez osebnih izkušenj pri uporabi
sorodnih tehnologij, da bi izvedba resnično prenosljive rešitve bila
mogoča ob res majhnih, če sploh kakšnih, dodatnih stroških.

opravičujoč se,
	jaKa

email: jaka at gnu.org
w3:    http://fish.homeunix.org/people/jaka