[LUGOS] e-davki?

Miroslav Kranjc miro.kranjc at siol.net
Thu Feb 26 22:51:03 CET 2004

Jaka hvala za zaupanje in podporo pri zadevi. Tale je bila res globoka in
konstruktivna. Razlogov in ozadij te zadeve ne bom komentiral na tej listi,
lahko pa le recem, da tvoje mnenje jemljem kot veliko osebno in strokovno
zalitev.

Upam, da bom kdaj tudi jaz v poziciji, da bom lahko tako zlahka in pocez
pljuval po drugih, njihovem delu in naporih, brez najmanjsega truda za
poznavanje tistega kar kritiziram ali obrekujem.

Za tiste, ki jih mogoce zanima moja osebna izkusnja z oddajo e-dohodnine:
Pozicija: WinXP, FireFox ver 0.8, certifikat od NLB in SIGOV-CA (ne SIGEN,
da ne bo pomote).
S FireFoxom nisem mogel opraviti prve prijave.
Z MSIE 6.0 sem lahko brez problemov opravil prijavo z NLB-jevim
certifikatom.
Po prvi prijavi z MSIE je tudi FireFox deloval.
Davcno napoved za drzavljane je sicer ze mogoce oddati.
Sem pa sam se nekoliko pocakal (sem jo le shranil).

Pred pisanjem kakih hudih besedil PO vstopu v sistem e-davki, predlagam
podrobno branje drobnega tiska...

Vljudno predlagam tudi tudi krajsi schnell kurs na temo organizacije javne
uprave v RS. Predvsem v pogledu pristojnosti posameznih organov drzavne
uprave.

Zadeve so po prebiranju navodil (taksnih in drugacnih) pogosto videne v
povsem drugacni luci.

Ne zelim netiti vojn na tej listi in se s tem sporocilom umikam iz aktivnega
sodelovanja na njej.

Upam, da bo lista cimprej uspela dobiti kakega bolj kompetentnega in
debelokoznega drzavnega uradnika, ki je pripravljen ob 22:48 zvecer pisati
odgovore na besne izlive in Pritozbe(tm) prijaznih piscev.

Over & out
dr. Miroslav Kranjc
drzavni podsekretar na MID