[LUGOS] e-davki?

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Thu Feb 26 22:35:38 CET 2004

On Thu, 2004-02-26 at 22:16, Miroslav Kranjc wrote:
> Mogoce bi bilo na mestu prebrati zahteve...
> http://edavki.durs.si/OpenPortal/Pages/Introduction/Requirements.aspx
saj sem. pa, kot se vseprisotnemu nadrealizmu, ki vlada med slovenskimi
vladalci in njihovimi servisi, priliči, zdravo podvomil v nujnost
posedovanja omenjenih OS-ov in si rekel: pa poskusimo še od kod drugje.
za bolj podrobno razlago mojega upanja si preberi moj drugi emajl,
odgovor stricu, ki se je prijavil pod Okni.

in, mmg, kot enemu vladalcem najbližjih na tem e-spisku (na vse uradne
naslove bom še pisal, ampak tule si lahko privoščim bolj literarno
ubeseditev svojega gneva), ti izročam Pritožbo(tm): naši vladalci res
ustrezajo tistemu stereotipu brezjajčnega, spolzkega in zmuzljivega
polavstrijca iz sončne strani Alp - ob polnih ustih uvajanja in podpore
odprtokodnim rešitvam ni nobene variante, da bi beseda še meso postala
in bi v razpisu za tele e-davke, naprimer, naše ljubo ministrstvo za
smeti in informacijsko tehnologijo zahtevalo podporo za Linux.

lp,
	jaKa

email: jaka at gnu.org
w3:    http://fish.homeunix.org/people/jaka