[LUGOS] Opera in certifikati in ščepec mozille

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Thu Feb 26 14:13:40 CET 2004

Živjo,
On Thu, Feb 26, 2004 at 02:04:13PM +0100, Miha Tomsic wrote:
> 	Hojla!
>
> A ima kdo od vas pozitivne izkušnje s poslovanjem preko Klika NLB z
> Opero?
Nobenih:)

> Včasih sem lahko z opero lepo odprl prvo stran Klika in pogledal stanje
> na računu in zadnjih 10 sprememb na računu. Levi meni nikdar ni deloval
> v Operi in to se vleče že od 6.x naprej.
Mislim, da je kriv javaskript, ki pri Operi malce šepa.

> V zadnjem času pa je zadeva postala še bolj problematična, ker moram
> vtipkati geslo za certifikat za VSAK dostop do strežnika Klik - vsaka
> slikca, htmljček itd. To pomeni, da ga odtipkam vsaj desetkrat, da se mi
> pojavi prva stran. Za pop***it!

Nekje v menijih obstaja opcija, ki ureja kolikokrat na stran, uro, dan
in ob katerih spremembah sobne temperature naj vpraša za geslo.
Nekaj takega kot Edit->preferences->security->ask for password

> Enako se mi dogaja na Linuxu in na Win 2000. 7.23 in še ena prejšnja
> 7.21 se mi zdi. Človek bi mislil, da bo šlo na boljše, pa te takole
> presenetijo...
Kolikor truda toliko varnosti. Če je zate več varnosti bolje, potem je
to gotovo napredek.

LP Martin