Re: [LUGOS] Opera in certifikati in ščepec mozille

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Thu Feb 26 14:08:57 CET 2004

Hello Miha,

> A ima kdo od vas pozitivne izkušnje s poslovanjem preko Klika NLB z
> Opero?

Ja, Opera 6.06

> Včasih sem lahko z opero lepo odprl prvo stran Klika in pogledal stanje
> na računu in zadnjih 10 sprememb na računu. Levi meni nikdar ni deloval
> v Operi in to se vleče že od 6.x naprej.

V NLB so mi uradno odgovorili, da Opera ni na spisku podprtih
brskalnikov, ceprav sem jim poslal popravek HTML kode (celo dva ce se
prav spomnim), ki bi jo lahko integrirali v obstojec levi frame, da
bi stvar delovala tudi v Operi 7.x .. they don't care, they don't have
to :-/

> V zadnjem času pa je zadeva postala še bolj problematična, ker moram
> vtipkati geslo za certifikat za VSAK dostop do strežnika Klik - vsaka
> slikca, htmljček itd. To pomeni, da ga odtipkam vsaj desetkrat, da se mi
> pojavi prva stran. Za pop***it!

V security settings imas en combo box, kjer izberes, kdaj naj te
vprasa za geslo: vsakic, enkrat na sejo, enkrat na odprt browser,..
Pomoje je to to.

--
Best regards,
 Stojan                            mailto:stojan at aufbix.org