[LUGOS] wget

Igor Kresnik lovec at volja.net
Wed Feb 25 14:16:29 CET 2004

negdo mi je na ircu omenil da ga je negdo obtožil da mu je vdrl v
računalnik  mu pobral naslove in jih uporabo v
svojo korist . Kako naj on sedaj dokaže da ni on vdrl v njegov računalnik?

Andrej Mršek pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843