sf raid 1

Bojan Seni?ar senicar.bojan at siol.net
Wed Feb 25 08:56:31 CET 2004

Hello...

Imam malo težavico. Imam en serverček s Suse 8.2(mail,fw, proxy..) Sedaj pa bi rad dodal še en disk v sw raid 1. Vem da je stvar najlaže speljati pri sami instalaciji in to sem tudi že naredil na drugih serverjih. Ker se tu ne bi rad lotil ponovne instalacije in konfiguracije, me zanima ali se da to kako bol elegantno speljati v stilu novella ali MS(vtakneš nov disk in obstoječi particiji dodaš miror). Narejene so 2 particije /boot(ext2) in /(reiser) pa Grub kot boot loader. V mirorju naj bi bile obe particije tako da lahko potem štarta tudi z drugega diska.

LP
Bojan