[LUGOS] Disk error?

Andrej T. andrej at nomadoblak.com
Mon Feb 23 08:49:54 CET 2004

Metod Kozelj wrote:

> Čisto možno. Razlogov pa je lahko več:
> - ne dovolj dobri ATA kabli; glede na to da imaš vklopljeno DMA-100
>
> Po moje je največja verjetnost, da je razlog v prvi točki. Za test lahko
> znižaš hitrost na obeh diskih na DMA-66 (z ukazom 'hdparm -X68 /dev/hda'
> oz. 'hdparm -X68 /dev/hdc'). Potem boš videl, ali je to to.

Zdravo Metod,

Najprej hvala za odgovor.

Glede kablov, kako vem ali so *dovolj* dobri ali ne? Imam namrec
standardne UDMA kable (80 pinske) in do zdaj so se na vseh masinah
spilali normalno. Ali obstajajo se boljsi? Po cem jih locim?

Ce te prav razumem, ce znizam hitrost na DMA-66 (in zadeva dela
normalno) potem lahko zagotovo trdim, da so krivi kabli?

No, histrost bom znizal, naredil pa fsck testov (sedaj se mi na
priblizno 33,3 % ustavi in caka kakih 30 sec) in porocal o rezultatih.

Hvala za vaso pomoc in lep pozdrav,

	Andrej.