[LUGOS] scanner

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Fri Feb 20 17:58:40 CET 2004

sem odgovarjal zgolj na tvoje drugo vprasanje:

"A kdo ve, kje bi v Sloveniji lahko kupil kaksen tiskalnik, ki bi bil
uporaben tudi v linuxu, cena pa naj bi bila okoli 40.000-50.000 sit.."

kar sem - po mojem - tudi dovolj dobro poudaril. s hp-jevimi tisklaniki sem
namrec, v danem trenutku, pac bolj na tekocem, zaradi cesar ti lahko
kredibilen odgovor podajam zgolj na omenjeno vprasanje.

torej, kot ze receno, gonilniska linux podpora za hp-jeve tiskalnike je
primerljiva s tisto, ki so je delezni windows uporabniki:

http://hpinkjet.sourceforge.net/

za tem stojim 100%. dobavljivost hp-jevih tiskalnikov pa tudi ni vprasljiva.

v kontekstu skenerskih zmogljivosti v okviru vecnamenske naprave - vendar ze
izven cenovnega obmocja 40-50 tisocakov - ti bo morda vseeno zanimiva
povezava k hp-jevim stranem za linux podpro all-in-one napravam:

http://hpoj.sourceforge.net/

gre za dobro resitev za namene pisarniske rabe, nekoliko manj za domaco, kjer
bi se sam najverjetneje raje odlocil za nabavo locenih naprav.

vendar..., ce se ponovim se 1x: azurnih priporocil glede skenerja ti ne morem
dati - sam uporabljam umaxov model 3400, ki pa je dalec od tega, da bi nj.
proizvajalca zelel priporocati komurkoli!

lp,
ziga b.

ps.: ce te tiskalniki ne zanimajo, cemu sploh zg. omenjeno vprasanje!?