[LUGOS] scanner

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Fri Feb 20 11:27:07 CET 2004

Epson dela pod Linuxom (USB vodilo) out-of-the-box.  V eni od Slo spletnih
trgovin ponujajo Epson Perfection 1670 Photo za manj kot 40 tisočakov.

Ostala krama (Canon, Umax, HP) je pa bolj slabo podprta, oziroma pride
podpora potem, ko tistih modelov ni nikjer več dobiti.

Sicer se pa prej dogovori za preizkušnjo.

Jurij