[LUGOS] Telnet server !!!

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.eu.org
Fri Feb 20 14:31:03 CET 2004

Hej,

 > 6. Problem je bil medtem že zaobiden. Poskusil sem se logirati z drugim
 > uporabniškim imenom in mi je uspelo, z rootm nisem uspel, vsaj z mojim
 > znanjem ne, toda sedaj lahko delamo naprej...

Samo tole bi napisal, pa bi ti vsak vedel povedat zakaj ti ne deluje.

Da ti zna nekdo svetovati o nekem problemu, mu moraš nekako razložit
okoliščine, kajti če ne, lahko samo slepo ugiba. Tako kot je potrebno ob
svetovanju nekomu, razložiti kdaj, kako in v kakšnem kontekstu naj se
nek nasvet upošteva, da ne bo problemov.

Problem je v tem, da se root lahko logira le s konzol, ki so navedene v
/etc/securetty.
Ko se vzpostavi remote session, se uporabi /dev/pts?, ker pa tega nimaš
v /etc/securetty, ti ni pustilo logirat se kot root. (v /etc/pam.d/login
imaš verjetno definirano, da mora uporabiti modul pam_securetty.so, ki
naredi ravno to).

Tudi slaba praksa je logirati se na nek sistem kot root. Bolje je
logirati se kot navaden uporabnik in nato preko sudo (ki mora biti
pravilno nastavljen) zagnati nek ukaz, ki potrebuje root privilegije.

Vsak naj se malo potrudi, tako tisti ki sprašuje, kot tisti, ki nato
odgovarja, pa bo svet lepši :)

lp,
Gašper