[LUGOS] Telnet server !!!

Novak Dusan ITICMC d.novak at iskratel.si
Fri Feb 20 12:02:03 CET 2004

Ojla,

Poskusimo zaključiti to debato.
Imate prav:
Napisano se je lahko razumelo na dva načina.

1. Jaz sem očitno vzel neprijetnega.
2. Res je, da gre za težavo v zaprtem okolju, kjer se še vedno uporablja
TELNET.
3. V bodoče bom pazljivejši pri branju kot tudi pri postavljanju zahtev, je
pa res, da se Newbiji ne znamo izražati, totalno tehnično, tako da ne bi
bilo nedvoumno...pomanjkanje izkušenj...
4. Res pa je tudi, da se je potrebno zavedati, da če želimo - želite širiti
idejo o Linux-u, je potrebno,
včasih, stisniti zobe in se posvetiti tudi Newbijem, ki imajo željo nekaj
narediti..ali FREE ali morda za plačilo...
Po mojem Newbiji, bolj malo delajo za plačilo...

In ne strinjam se, da je ta lista namenjena samo za izkušene "rokovalce" z
pralnimi stroji, RAZEN če sem morda narobe razumel
sporočilo, ki ga nosi Linux in "vsi", ki delajo z njim...ali, če si nisem
prebral pravil včlanitve v Lugos in registracije na mailing liste.

5. Oproščam se vsem, ki so bili morda po nepotrebnem prizadeti s tem
pisanjem in resnično upam, da lahko debato zaključimo...

6. Problem je bil medtem že zaobiden. Poskusil sem se logirati z drugim
uporabniškim imenom in mi je uspelo, z rootm nisem uspel, vsaj z mojim
znanjem ne, toda sedaj lahko delamo naprej...

Lep pozdrav

In naj bo konec...

Dušan