[LUGOS] apache 1.3 ProxyPass problem...

Aljoša Španger alo at email.si
Mon Feb 16 10:58:42 CET 2004

Zivijo klapa;

> [ snip ]

> To je zato, ker tvoj IIS server nič ne ve o tem, da si ga ti njegove
> strani mapiral iz URLja
>
> http://iis/dir/a_page.asp

> http://ena.domena.com/iis/dir/a_page.asp
>
> Ko ti tisti asp na IIS skerira stran, ti jo naredi 'absolutno' glede na
> lokalni server. Linki potem na straneh, ki jih naprej servira apache,
> nimajo nobenega smisla.
>
> Rešitev: na IIS daj ravno tako se tisti direktorij (X). Torej mapiranje
>
> http://iis/iis/dir/a_page.asp ==>
> http://ena.domena.com/iis/dir/a_page.asp

Glede na napisano imam vprasanje

Ali moram na IIS kreirati direktorij, ki je identicen direktoriju na
Apacheju . Se pravi da IIS servira isto stran kot apache po ProxyPass-u.

Se pravi root direktorij IIS je identicen direktriju na Apache-ju s tem
da ima poddirektorij, ki je namenjen login strani in nadaljnim stranem,
ki so v ASP.

A je to res in ce  kaj moram narediti, da mi po login prijavi ne bo izpisalo

Not Found
The requested URL /index.asp was not found on this server.

Za vse ideje ze vnaprej hvala.

LP

Al