ghost DD

vladimir.leban at guest.arnes.si vladimir.leban at guest.arnes.si
Fri Feb 13 10:28:00 CET 2004

Rad bi z DD uporabil za nardit enako kopijo na drugem disku.

V ma¹ini imam enak disk in bi rad naredil enako stanje kot
na trenutnem disku.

PS Ce poznas kaksen link za full info o DD bi bil zelo
hvale¾en, ker je menda mogoèe kopirat tudi prek ftp.

# umount /dev/hda5
# dd if=/dev/hda5 of=/dev/st0
# dd if=/dev/hda5 of=/mnt/backup/backup_of_hda5
# dd if=/dev/hda5 | gzip > /mnt/backup/backup_of_hda5.gz
# dd if=/dev/hda5 | gzip | ncftpput -h backuphost.localnet

Da bolj posplo¹im disk1 vsebino bi prekopiral na disk2 s
sistemom in vsem kar je gor, da v primeru, èe crkne ga
lahko zamenjam.

LPV

 Èe te prav razumem misli¹
> dd if=/dev/src of=/potdo/image.img
> za dat sicer ne vem, jaz pa tako delam image disket in
cdjev
> v file, ki ga nato spet prenese¹ nazaj, ko ta image paè
potrebuje¹

(kaseto) ali