[LUGOS] wget

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Feb 10 19:25:00 CET 2004

Zdravo.

> govorita z martinom iz izkusenj ali to "cutita na vodi"?

Hmm... :) Iz lastnih izkusenj. ;)

> po moje se preklemano dobro zavedajo _kaj_ pocnejo, ceprav verjetno res ne
> _kako_.

Ko sem jaz konec osnovne sole pocel te stvari, se nisem prav nic dobro
zavedal, _kaj_ pocnem. Meni je bilo to kul, vazil sem se pred sosolci,
nisem pa imel pojma kaksne bi lahko bile posledice mojega "ucenja".
Je pa res, da sem se takrat verjetno kar veliko naucil... kotizacija
pa je bil telefonski racun. Mesec za mesecem. ;)

Nadaljevanje te debate -> LUGOS-BLA.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5