[LUGOS] wget

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Tue Feb 10 19:20:12 CET 2004

govorita z martinom iz izkusenj ali to "cutita na vodi"?

kulture "skriptrocicev" sicer ne poznam prevec dobro, zato lahko verjamem
marsikaj - bi me pa kar malo (neprijetno) presenetilo, ce bi doticni
"nadebudnezi" res uporabljali taksno "butn-skala" metodo rabe krekrskih
orodij...

po moje se preklemano dobro zavedajo _kaj_ pocnejo, ceprav verjetno res ne
_kako_.

lp,
ziga b.