[LUGOS] USB ISDN modem

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Mon Feb 9 07:47:33 CET 2004

	Hojla!

On ned, 2004-02-08 at 23:34, Davor Pustovrh wrote:
> [...]

Pred pol leta ni bil podprt praktično noben (en ali dve izjemi) zaunanji
vmesnik ISDN povezan preko vodila USB. Diva 100% ni bila podprta.

Pogooglaj, če je slučajno kaj novega. Če ne gre za prenosnik, priporočam
najcenejše kartice ISDN na vodilu PCI. Razni AsusComi se dobijo po
6-7kSit.

Srečno,

	Miha...