[LUGOS] ALARM - slovenska zakonodaja, decss

Andrej Krevl andrej.krevl at guest.arnes.si
Sat Feb 7 10:13:07 CET 2004

Andraz Tori wrote:

>Rad bi alarmiral vodstvo LUGOS in vse njegove člane, da je v postopku
>sprejemanja _DOMAČA_ zakonodaja, ki bo onemogočila legalno uporabo
>DVDjev in drugih storitev pod Linuxom. Vsaj to je ena od možnih
>interpretacij.

[snip]

Se malo moje soli... pred dobrim mesecem sem bil na MID-u (na faksu so
nas peljali na izlet uiiiipeeeee), tam nam je en pravnik predstavil tale
zakon in normalno se je moje vprasanje glasilo "Kam ta zakon postavlja
DeCSS in podobne stvari?". Odgovor je bil nekaj v stilu... hmm... ja...
meja med legalnim in nelegalnim je pri tem zakonu zelo tanka... nato
malo moralnih o tem kako se to ne sme, nakar sem izpostavil, da menda ce
sem DVD kupil, ga imam pravico tud pogledat, ker sem za avtorske pravice
placal... Nakar je sledilo, da to potem ni sporno, da sem pa vsekakor
dobrodosel, da napisem kak komentar in jim ga posljem... no, zaradi
obilice dela, tega nisem naredil, vsekakor pa mislim, da ni prepozno, ce
se na listi res oblikuje dokument in se jim ga cimprej poslje, morda se
kaj dosezemo.... kot receno, pa mislim, da ne bodo nikogar preganjali,
ce si bo s pomocjo DeCSSja na linuxu pogledal DVD ki ga je kupil... v
podrobnosti zakona se pa nisem spuscal...

lp,
    andrej.