[LUGOS] razpis MID: OK 2004-1

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Fri Feb 6 17:04:10 CET 2004

On Tue, 3 Feb 2004, Andraz Tori wrote:
> Obstaja pa pogoj, da mora prijavitelj zagotoviti vsaj 25% finančnih
> sredstev iz drugih virov, to je nekako smiselno (in se najde tudi v
> drugih razpisih), saj s tem država vzpodbuja iskanje drugih finančnih
> virov in s tem večje dolgoročne vzdržljivosti projektov
> (sustainaiblity), saj je razpršen dotok kapitala seveda pozitivno vpliva
> na to.
Tukaj mesava generalno definicijo vzdrzljivosti projekta, ki velja v
trznem okolju in to je res razprsenost dotocnih financnih virov. V
odprtokodnih projektih pa temu ni tako, ampak pridejo na plan drugi
atributi kar dokazujejo tudi najuspesnejsi OK projekti. Za financno
razprsitev tako MID nebi smelo skrbeti.

Sicer sem pa tako ali tako v celoti narobe interpretiral celotni razpis
MID-a, ker sem mislil, da gre za natecaj enak lanskemu.