Mrezni problemi!

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Tue Feb 3 23:41:52 CET 2004

Hej!

Tole pisem zlo na hitro, preden crkne ta mreza.
Problem je takle:

Mam eno mrezno kartico v racunalniku, ki je zacela delat cudno.
Ce se ze slucajno nalozi modul (ne2k-pci), ima najveckrat probleme
z DHCP adresso (kljub temu, da jo ostali, ki so samo prek switcha
privezani na isto mrezo dobijo brez problema). Ce se ze zgodi to
(torej vzpostavi ta DHCP povezava), pa so problemi, ko zacne kak program
  (recimo mozilla) uporabljat ta modul. V msg dobim izpiske tipa

Feb  2 16:39:58 misko kernel: eth0: mismatched read page pointers  0 vs 5a.
Feb  2 16:39:58 misko kernel: eth0: mismatched read page pointers  0 vs ff.
Feb  2 16:39:58 misko kernel: eth0: mismatched read page pointers 4c vs ff.
[...]

Ali je to bug v modulu al kaj? Bom preskeniral net, samo sem rabil 2
dni, da je to zacel vsaj kvazi delat ta mreza.

Nadaljni problemi. V rac. imam se 2 mrezni kartici (sem oborozen z
le-temi). Za eno upor. driver rtl8139 ali pa 8139too (kakor ze, oba
gresta) in to ni problema. Problem je: DHCP nikoli ne dobi naslova.
Isto je z eno super zintegrirano mrezno, za katero sem izvohal driver
nvnet, ki ima isti problem kot prejsnja.

Ce ima kdo resitve teh misterijev, bi bil hvalezen.

G.

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch
Mail 2: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Homepage: valjhun.fmf.uni-lj.si/~brumen