[LUGOS] razpis MID: OK 2004-1

Marko Bevc fonzie at kibla.org
Fri Feb 6 08:23:16 CET 2004

Pozdravljena oba!

Ker je že razprava o tem bi še nekaj dodal. Andraž, ki praviš da je
prostovoljno do razvrednosteno...mislim, da bi bil to velika luknja za
državo, saj bi potem vsi prikazali veliko prostovoljnega dela! Drugo je pa
še tole, če že ljudje delajo prostovoljno, potem naj res delajo
prostovoljno-ne pa potem država plačuje za njih:)

lp,
Marko