[LUGOS] razpis MID: OK 2004-1

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.eu.org
Tue Feb 3 21:30:45 CET 2004

Kot jaz razumem, se teh 15% nanaša le na zadnjo točko, to je
"sofinanciranje gradiv za promocijo rezultatov projekta in
usposabljanje/trženje...."

No, jaz sem uspel iz tega še razbrat, da bo MID sofinanciral:
* projekt, ki se bo ukvarjal z lokalizacijo ali prevajanjem ali
nadgradnjo oz. prilagoditvijo programske opreme, ki temelji na odprti kodi
* distribuiranje (razširjanje) in promoviranje progr. opreme, temelječe
na odprti kodi
* projekt, ki bo nadgradil oz. uvedel na novo oz. svetoval kako
izpeljati prvo ali drugo s produktom, ki temelji na odprti kodi

Ali je to dovolj ali OK, pa ne morem sodit.