[LUGOS] razpis MID: OK 2004-1

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Tue Feb 3 20:57:06 CET 2004

Ce prav razumem, more subjekt najprej dokazati, da je porabil kolicino X
denarja, da lahko dobi X*0.15 sofinanciranja od MID.

Nad letosnjim razpisom sem tudi zelo razocaran, ker so si ocitno omislili
ciljno skupino v katero bodo investirali oz. postaja vse vedno bolj na
kozo pisano. Hvala lepa. Jaz sem Open Source razvijalec vecino zivljenja
in ta razpis se odprtokodnih razvijalcev sigurno ne tice.

Rok Krulec

P.S.: Primer javnega narocila Banke Slovenije, kar tudi MID razpis
je: Kupimo moder avtomobil, dolg 5.543 metra, ki ima na maski 4
olimpijske kroge, 234 konjev, 3995 kubicnih centimetrov prostornine
motorja...

Portoroz/Slovenia, 03.Feb 2004 @ 20:45 CET
http://hismac.fpp.edu/
http://rok.fpp.edu/projects/
mailto:%52%6f%6b%2e%4b%72%75%6c%65%63%40%66%70%70%2e%65%64%75