[LUGOS] OO.org & PDF export

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Mon Feb 2 19:22:10 CET 2004

nekaj podobnega sem doživel pri tiskanju z oo.o, kjer je bilo, zacuda,
prikazovanje vseh ostresenih znakov povsem bp...

pomagalo je, da sem iz uporabnikove domace mape odstranil celotno .openoffice
podmapo, za vsak slucaj se .sversionrc in pustil, da ju oo.o ponovno ustvari
v "privzeti" obliki...

lp,
ziga b.