[LUGOS] OO.org & PDF export

Uroš Trebec uros.trebec at guest.arnes.si
Mon Feb 2 17:58:39 CET 2004

Aha, my bad. Torej:
Gre za variacijo na obe varianti:
Ce na istem sistemu exportan document (pdf) odprem (z recimo xpdf) se mi
namesto č-jev pojavijo "velike crne pike". Ce taisti dokument odprem na
nekem drugem sistemu (z  recimo Acrobat Reader-jem) se mi takisto
namesto č-jev pokazejo "velike crne pike". Iz tega sklepam, da se napaka
pojavi nekje med klikom za export in dejanskim zapisom fajla na disk .
No, z ostalima sumnikoma ni nic narobe, hotel sem samo povdariti tezavo
z č-ji.

Mogoce kaksna ideja zakaj je to tako? Ali je mogoce to, da je system
language "en_EN", OO verzija pa "sl_SI"?

PS: Sem poskusil odpreti pdf v OO pa me vprasa za filter... predvidevam,
da obstaja plugin?

lp,
Uros