Hecno obnašanje programov na jedru 2.6.10

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Thu Dec 30 12:22:04 CET 2004

Pozdrav!

A zna kdo pojasnit tole: včeraj sem na en slackware 10.0 sistem namestil
jedro 2.6.10 in potem presenečen ugotovil, da sta prenehala delat (vsaj)
dva programa: 'less' in 'ssh'. Prvi je izpisal en zaslon besedila in se
takoj končal ne da bi čakal na kakršenkoli pritisk tipk, ssh se je pa
priklopil na strežnik, trikrat izpisal poziv za geslo (prav tako ne da bi
počakal na dejanski vnos) in se končal, rekoč da prijava ni uspela.

Izgleda kot da kakšen read() ne bi deloval... zanimivo je pa to, da se z
vsemi drugimi programi ni dogodilo nič podobnega. Potem sem šel nazaj na
2.6.8.1 in je bilo spet vse v redu.

lp, andrej