problem s nastavitvijo

Matjaž Repnik svejk at siol.net
Thu Dec 30 11:04:38 CET 2004

Dober dan,

Imam en problem, ki mi ni jasno kaj bi bilo narobe. Zadeva je sledeča: imam
mašino na njem poinštaliran RH in sem ga do sedaj uporabljal kot firewall za
celotno omrežje. Se pravi sem imel gor adsl clienta, mašina je imela IP
192.168.0.1. Glede na to, da bi sedaj rad na isto mašino postavil web
strežnik z php in mysql podporo, so mi svetovali naj dam to isto mašino za
firewall. Ok na neko drugo mašino sem poinštaliral Smothwall in prvotno
mašino postavil za njem. Prvotni mašini sem ustavil adsl servis in ji
določil IP 192.168.0.6, rule v firewallu sem pač pobrisal, ker jih ne
potrebujem več. A glej ga zlomka zadeva ne pride na internet, niti ne morem
pingati ostalih mašin v omrežju.

Od tukaj naprej ne vem kako.tema

Kakšna ideja zakaj..

Hvala,