[LUGOS] cygwin ar in MS link.exe

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Tue Dec 7 13:35:47 CET 2004

On Tue, Dec 07, 2004 at 10:36:28AM +0100, polz wrote:

> Po beznem preletu man page ar, se mi zdi, da ar samo "zbase skupaj" kup object
> file-ov. Ce link.exe ne zna predelati ar, bi ga lahko mogoce preprical, da bi
> zlinkal direktno tisto, kar izpljune CL.EXE .

Ma to sem tudi jaz mislil... Ampak ar naredi nekaj kar linker ne prebavi.
Zdaj brskam po newsgroupah, da vidim, ce je kdo ze kaj podobnega pocel.
Studiram pa ali ne bi mogel kar gccja uporabiti za linkanje... Samo se mi
zdi, da ne bo slo...

Rad bi se znebil MKS toolkita, ki ni GPL in ga je treba placevati. Hec pa
je, da tisti ar, ki pride zraven naredi cisto lep library.a, ki ga MSjev
linker potem razume.

Berem nekaj o COFF format, ki ga sproducira GNU ar ni enak COFF formatu, ki
ga razume MSjev linker.

--
David!