[LUGOS] cygwin ar in MS link.exe

polz polz at aufbix.org
Tue Dec 7 10:36:28 CET 2004

> Ima kdo kako 'dobitno' kombinacijo? torej, kako prevajati zadeve, da bo ar
> potem izpljunil library, ki ga bo znal link.exe prezvecit.
Po beznem preletu man page ar, se mi zdi, da ar samo "zbase skupaj" kup object
file-ov. Ce link.exe ne zna predelati ar, bi ga lahko mogoce preprical, da bi
zlinkal direktno tisto, kar izpljune CL.EXE .

Lahko bi poskusil tudi z ar -vx v nek direktorij, potem pa z link.exe zlinkati
vse datoteke. Seveda pa je to "okol rit v varzet" ;).