[LUGOS] postfix error

Bojan Seničar senicar.bojan at siol.net
Thu Dec 23 23:52:26 CET 2004

Malo sem se še igral in testiral in sem pršu še do ene stvari. Isto stvar
sem poizkusil še s outlook expresom. Če sem uporabil da gre skozi postfix
enaka napaka, če pa sem dal kot odhodni mail kar siol-ov, potem pa je šlo.
Enako sem poizkusil še z outlookom pa je je zopet šlo.
Predvidevam da morajo imeti na drugi strani kakšno zadevšno da čekirajo še
glede na IP od mail serverja.