[LUGOS] postfix error

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Thu Dec 23 23:35:51 CET 2004

Hi

Jaz bi rekel da je problem na drugi strani. Če imam osebno podobne
težave testiram na naslednje načine, mail pošljem samemu sebi, potem na
kaki siol.net account in nato še na gmail account, če to dela pri meni
skoraj najverjetneje ni problem.

LP,

D.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez; Sistemski inženir; RHCE
http://www.cadis.si; davor.guttierrez at cadis.si--|
http://www.d-mashina.net; davor at guttierrez.org--|
BloG - http://www.d-mashina.net/blog