[LUGOS] stejmo do 1000

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Dec 21 15:23:04 CET 2004

On Tue, 21 Dec 2004, Jure Koren wrote:

> - noben ne rece nic, na svetu EU vsi recejo "alora, bene, strinjamo se
> vse, samo da gremo cimprej na kosilo"

Lej, postavim se v vlogo ministra za kmetijstvo! Tajnica mi reče, da imam
danes ob 8:30 let za Bruselj in da bom tam glasoval za ali proti eni
direktivi, za katero prvič v svojem življenju slišim. Kaj bom storil kot
odgovoren minister in jasno tudi človek? Seveda se bom vzdržal, ali
zahteval, da se zadeva črta z dnevnega reda. Če se mi jebe za vse, samo da
sem minister in vlečem plačo plus potne stroške plus dnevnice bom glasoval
za samo da grem čim prej na kosilo, ker mi že kruli po želodcu.

> - mal zatezimo da kaj se zdej to dogaja, dvignemo vik in krik in damo
> vedet kmetijskemu ministrstvu, da gre za nekaj zelo resnega. tam noben

Sam si rekel, da pričakuješ da te bodo kot državljana, ki plačuje
kmetijsko in druga ministrstva, kdo tam tudi upošteval. In to dosežeš z
enim pismom ali pa sploh ne dosežeš! Fora je v tem, da je Lukačičeva
preden je zjutraj šla v Bruselj telefonirala dol v klet na help-desk in
rekla:"Ti Franci, a lahko prideš gor pa mi mail zrihtaš, ker imam očitno
en virus in mi vsake 3 minute en in isti mail prileti. Sem jih probala že
brisat pa se novi pojavljajo. Zdaj pa grem, adijo.".

Zdaj pa vsak točno ve kaj je treba naredit za naprej, če direktive še
tokrat ne bodo sprejeli, ane! Treba je hitro dimnikarje na svojo stran
dobit, da tisti ki za vsako ceno hoče da se sprejme ta direktiva, ne okuži
še njih.

lp,B