[LUGOS] stejmo do 1000

Jure Koren idiots at gmail.com
Tue Dec 21 15:05:54 CET 2004

On Tue, 21 Dec 2004 15:00:40 +0100 (CET), Blaz Podrzaj <b at thz.net> wrote:
> Ma ne ga srat fantje. Vse skupaj izpade kot da smo kure, ko je lisica v
> kurniku. Andraž je prvi vedel za to ane. Napisal bi pismo, ga spravil na
> splet in vsak bi se spodaj podpisal (v stilu http://demo.ffii.org/support.php).
> Potem bi taisto pismo poslal na omenjene 3 naslove in dodal še pointer na
> spletno stran s podpisi. To je to!!! Pa ne me provocirat zdaj :) Kaj več
> kot to se itak ne da naredit, da pa se greš nekakšen e-mail aktivizem in
> gverilo je pa nesmiselno in brezpredmetno. Itak je jasno, da je časa
> [...]

Jaz vidim tri moznosti:

- noben ne rece nic, na svetu EU vsi recejo "alora, bene, strinjamo se
vse, samo da gremo cimprej na kosilo"

- posljemo mail ministrstvu za kmetijstvo o eni butasti peticijo v
zvezi z racunalniskimi patenti, tam si nekdo misli "matr so zabiti te
racunalnicarji, a ne vejo da smo mi za kmetijstvo?" in spet se zgodi
zgornja moznost

- mal zatezimo da kaj se zdej to dogaja, dvignemo vik in krik in damo
vedet kmetijskemu ministrstvu, da gre za nekaj zelo resnega. tam noben
ne smergla prvih 5 mailov, potem pa se mu zdi ze nekaj zelo sumljivo,
in zadevo predlozi naprej. mogoce celo kdo od tistih, ki bodo
glasovali v svetu, prebere sporocilo. to je to, kar poskusamo zdajle
dosezt. peticijo smo vsi ze zdavnaj podpisali, ampak peticija se ne
tice ministrov za kmetijstvo. na koncu maila je tudi link, na katerem
lahko hitro in ucinkovito prisurfas do peticije, ce si to zelis.

Bo?