[LUGOS] Raid 1 in mdadm

Aleksander Bastl Aleksander.Bastl at bass.si
Mon Dec 20 20:25:20 CET 2004

xrado wrote:

> Zivjo,
>
> je kdo ze probal uzspostavit raid 1 z mdadm. Kar sem do sedaj pregledal
> po netu, je ful bol enostavno kot z raidtools, sam so navodila precej
> nepopolna.
> Postavit moram Samba server z dvema SCSI diskoma v mirorju..torej
> software RAID1. Uporabil bom Slackware 10.
>
> Zaenkrat si tako tako predstavljam postopek:
> - Instaliram slackware in vse kar spada zraven (samba,...) na sda
> - na sdb naredim nekake particije kot na sda, ter jih spremenim v tip
> Linux raid autodetect (df) ...
> [...]

mdadm je edini pameti SW za MIRROR in RAID stvari.
Sam ga uporabljam na SUSE 9.2 in dela B.P.
Diski so dostopni kot /dev/md0 device in ne potrebujejo nobenih dodatnih
nastavitev pri staru.
Zaenkrat lahko recem semo da je vse OK, sem se pa igral kako je ce
odstanisdisk, dodas drugega.... in moram reci da precej inteligentno
naredi nov RAID 1

Lep pozdrav,
Aleksander