Raid 1 in mdadm

xrado xrado at email.si
Mon Dec 20 17:22:26 CET 2004

Zivjo,

je kdo ze probal uzspostavit raid 1 z mdadm. Kar sem do sedaj pregledal
po netu, je ful bol enostavno kot z raidtools, sam so navodila precej
nepopolna.
Postavit moram Samba server z dvema SCSI diskoma v mirorju..torej
software RAID1. Uporabil bom Slackware 10.

Zaenkrat si tako tako predstavljam postopek:
- Instaliram slackware in vse kar spada zraven (samba,...) na sda
- na sdb naredim nekake particije kot na sda, ter jih spremenim v tip
Linux raid autodetect (df) ...
- # mdadm --create --verbose /dev/md0 --level=1 --raid-devices=2
/dev/sda /dev/sdb
- ...na prej pa nevam tocno kako
Ali moram dodati skripto za ob zagonu in showdown za ponovno uzposavitev
mirroja.
Potem nevem tocno kako naj nastavim lilo.conf da bo raid bootable.
Uglavnem sistem in podatki na vsaj enem disku morajo prezvet ce en disk
crkne.

Ce ima kdo ze kaj izkusenj s tem se mi lahko prosim javi.

lep pozdrav
Rado.