[LUGOS] ibm x306

Andraz Sraka a at aufbix.org
Sun Dec 19 02:23:39 CET 2004

re

On Sat, 2004-12-18 at 23:19 +0100, Tomaz wrote:

> zanima me ali ima kdo kaksne izkusnje z instalacijo debiana na IBM
> xSeries 306 (8836) server. Na spletni strani med podprtimi sistemi ne
> vidim debiana, do sedaj sem bil pa preprican da je to odvisno izkljucno
> od kernela in si tega ne ne znam razlagat. Je to misljeno za kaksne
> dodatne aplikacije ?

ne .. z IBM-i in debianom je tako, da woody ne pride v postev, razen ce
delas instalacijo z naprej prekompajlanim kernelom. Kar se Sarge
instalacije tice naceloma vse deluje bp. V principu so zadeve ala IBM
ServeRaid ze podprte v kernelu.

.. kar se dodatnih aplikacij tice je samo tisti utility na monitoring
oz. nadzorovanje sistema, ki pa je IMHO odvisen od kernela oz. vem.
Ampak, tudi brez se da normalno preziveti. ;-]

lp,
 Andraz

a at aufbix.org