[LUGOS] ibm x306

Iztok Umek iztok at si-con.com
Sat Dec 18 23:58:44 CET 2004

> zanima me ali ima kdo kaksne izkusnje z instalacijo debiana na IBM
> xSeries 306 (8836) server. Na spletni strani med podprtimi sistemi ne
> vidim debiana, do sedaj sem bil pa preprican da je to odvisno izkljucno
> od kernela in si tega ne ne znam razlagat. Je to misljeno za kaksne
> dodatne aplikacije ?

Jaz sem imel probleme z instalacijo FC3 na Blade 8678 streznik. Potem smo se
odlocili, da instaliramo RHEL 3.0 ES namesto tega.

Problem je v gonilnikih. Za x306 imas nekaj navodil tukaj:

http://www-1.ibm.com/support/docview.wss?rs=0&q1=8836&uid=psg1MIGR-55945&loc=en_US&cs=iso-8859-1&cc=us&lang=en

Glede na tole stran:
http://www.ecom-bremen.de/x-host/angebote/main_ded_linux.php se da tudi Debian
instalirar na x306.

Pozicija: Instaliran 8 procesorski x445 z RHEL 3.0 AS.

--
Iztok Umek
Smart Information Consulting