[LUGOS] apache in home mapa

Nejc Novak nejc.novak at soncek.biz
Sat Dec 18 01:01:08 CET 2004

Ce sem te prav razumel zelis, da imajo tvoji uporabniki moznost objaviti
svojo spletno stran v z naslovom tvojadomena.si/~username... okej. To ne
naredis z virtualhostom, temvec s sledecim (in to je ze zapisano v
http.conf, samo odkomentirati moras. Zadeva pa izgleda priblizno takole:

<Directory /home/*/public_html>
AllowOverride FileInfo AuthConfig Limit
Options MultiViews Indexes SymLinksIfOwnerMatch IncludesNoExec
<Limit GET POST OPTIONS PROPFIND>
Order allow,deny
Allow from all
</Limit>
<Limit PUT DELETE PATCH PROPPATCH MKCOL COPY MOVE LOCK UNLOCK>
Order deny,allow
Deny from all
</Limit>
</Directory>