apache in home mapa

Matjaž Repnik svejk at siol.net
Fri Dec 17 22:54:19 CET 2004

Uporabljam RH 7.3 distribucijo in bi rad postavil home mapo nekega userja
franclna v spletni svet. Zakaj? Ja francl bo z ftp paswordom dostopal do
svoje mape in vanjo nalagal popravke svoje strani. Ja ftp mi deluje, zatakne
se pri nastavitvi za apache ali sami mapi..

Torej naslov je nekadomenca.com/~francl. V apache sem vpisal virtualno
hosto:

<VirtualHost moj IP>

    ServerAdmin mail

    DocumentRoot /home/francl/public_html

    ServerName www.mojadomena/~francl

    DirectoryIndex index.html index.htm index.php

    ErrorLog logs/gledalisce-error_log

    CustomLog logs/gledalisce-access_log common

</VirtualHost>

Ok mapa pa je kreirana v /home/francl/public in vanjo vnesen nek index.html

Mi kdo pove kje sem ga ubixal da ne deluje.

Hvala!!!!

SVejk