[LUGOS] namestitev pinkota

JK joze.klepec at siol.net
Tue Dec 14 12:26:37 CET 2004

Ales Kosir pravi:

>Ne, upgrade iz Pinga 2 na 3 ne bo uspel. Kadar zelis namestiti 3.0,  ga je treba namestiti na novo.

Aleš je eden od razvijalcev Pinga in njegovo besedo je treba spoštovati.
Jemljem nazaj - nekje med postopkom namestitve sem dejansko pobrisal
razdelka boot in root, kar je skoraj isto kot ponovna namestitev.
Medsebojno sem zamenjal swap (16G --> 8G) in temp (8G-->16G) zaradi
težav. Pa še hitreje gre, tudi zaradi novega datotečnega sistema. Vsem
pa toplo priporočam ohranitev razdelka home (na njem pa so včasih
nekateri programi še od dvojke, če nameščate prav - torej prav vseh
mostov za sabo le ni treba podreti).
Sorry vsem, ki sem jim vzbujal lažne upe.

lp, jk