[LUGOS] namestitev pinkota

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Sun Dec 12 00:46:15 CET 2004

Ne, upgrade iz Pinga 2 na 3 ne bo uspel. Kadar zelis namestiti 3.0,  ga je treba namestiti na novo.

Ali imas na svojem racunalniku CD-ROM ali USB? Ce imas kaj takega, si naredi boot plosco ali boot USB. Glej http://www.pingo.org/prenos/

V imeniku /images imas se naslednja navodila:

V tem imeniku najdete datoteke, s katerimi pripravite nosilce za
namestitev distribucije Pingo. Nosilci so lahko plo¹èe vrste CD-ROM, CD-R,
CD-RW, DVD-R, DVD+R, DVD+RW ... zunanji pomnilniki s priklopom na vodilo USB ...

Datoteka boot.iso je binarna slika, ki jo lahko zapi¹emo na plo¹èo
CD-ROM. Zapisana je v zapisu ISO 9660.  Uporabimo jo, da z njo
ustvarimo zagonsko plo¹èo, s katere lahko po¾enemo omre¾no ali kak¹no
drugo vrsto namestitve.

Binarno sliko uporabimo, tako da jo zapeèemo na plo¹èo CD-R (ali
CD-RW) z obièajnim postopkom peèenja.

Datoteka diskboot.img vsebuje sliko naprave z datoteènim sistemom
VFAT.  To sliko lahko zapi¹emo na zunanji pomnilnik na vodilu USB ali
drug tak nosilec, s katerega lahko za¾enemo raèunalnik. Diskete so
premajhne, da bi jih lahko uporabili za zaganjanje na ta
naèin. Upo¹tevajte, da je zaganjanje z naprave na vodilu USB odvisno
od sposobnosti sistema BIOS va¹ega raèunalnika.

Datoteko diskboot.img na napravo zapi¹emo s programom dd.

Odvisno od tega, kaj zna tvoja mrezna kartica, lahko uporabis se vsebino imenika: /images/pxeboot

V tem imeniku najdete datoteke, ki so potrebne za zagon raèunalnika z
metodo PXE. Kratica PXE pomeni Preboot Execution Environment, okolje
za zagon brez pomoèi operacijskega sistema.

Na voljo so datoteke:
vmlinuz - zagonsko jedro, ki ga uporabi program za namestitev
initrd.img - zagonski nalagalnik za vse metode name¹èanja, ki so podprte
v distribuciji Pingu

Lep pozdrav,
Ales