[LUGOS] Distribucija za zastarel prenosnik

Tadej Poberaj Tadej.Poberaj at siol.net
Sun Dec 12 01:22:49 CET 2004

Na žalost še vedno nisem dobil prave rešitve, časa ja pa vse manj.
Slackware je preveč nerodna stvar - moraš vse sam nastavit. Sistem sem inštaliral, a se je fajn zapletolo že pri konfiguraciji X-strežnika, verjetno pa niti ne govorimo kake težave bi bile pri usposabljanju touch ebote ter zvočne kartice, FC mrežne kartice itd. Skratka slackware ni rešitev, oz nimam enega tedna časa oz volje, da bi preživet pred raćunalom ter oživel zadevo!!:)
Mandrake: zaplete se pri inštalaciji, ko se noče zagnati x strežnik oz proces za inštalacijo. Tekstovnega načina nisem niti poizkušal, ker bi verjetno težave nastopile slej ko prej.
Fedora, redhat 9 - stvar zmrzne pri prepoznavanju trdega diska... :)

Nevem, če bi imel čas bi vse 3 sisteme naložil na isto mašino hkrati, vendar zdaj so tukaj novoletni prazniki, božiček, dedekmraz, itd.. Tako da bi potreboval kaj zelo preprostega.. Nevem, mogoče se bi mi redhat 7.0 lepo inštaliral ali kaj podobnega (še podprtega).

Drugače pa lep dan še naprej..

LP