[LUGOS] Distribucija za zastarel prenosnik

JK joze.klepec at siol.net
Sat Dec 11 23:33:14 CET 2004

Tadej Slemc pravi:

> Slackware (www.slackware.com)
>
> lp
>
> Tadej

FC2/FC3 nameščanje. AGP grafični pomnilnik naj bo na minimumu (16Mb -
zaradi X-ov), ne pa nekje na 128 ali 512. Po moje je to to. Če v resnici
obstane po preverjanju HDD, preveri še ostale parametre v BIOSu in jih
poskusi nastavit na privzete. Vendar si piši! Poskusi tudi s pingom 3.0,
ki ima drugačno jedro.
Sicer pa je po moje pingo 2.0rc4 ravno pravi (=stabilen). Ima, kolikor
vem tudi tako namizje - mislim da icewm in ne le KDE in Gnome. Teh dveh,
večine solate (igrice, pisarniški, ipd. programi) pač ne namestiš in je
zelo drobcena namestitev.
Mora priti okoli 300-400Mb (gola namestitev je okoli 250Mb). Nameščati
boš pač moral po meri (pustiti boš moral živeti avdio/video in splet).
Ima xmms predvajalnik in to je poleg firefoxa to. Vse povedano približno
velja tudi za 3.0.

Sicer poglej spodaj, tam boš našel res mini distribucijo (muLinux).

> http://www.tldp.org/HOWTO/4mb-Laptops.html

lp, jk