[LUGOS] Nadomestila za privatno in drugo reproduciranje

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Aug 4 10:27:09 CEST 2004

hik ja...

čeprav mene najbolj zanima kaj bodo naredili z denarjem, ki ga bodo
domnevno pobrali za reproduciranje del, ki sicer so varovana (z
licencami kot GPL, CC, FDL...), vendar ne varovana na način, da bi sploh
želela oziroma dopuščala pobiranje kakršnihkoli nadomestil v svojo
korist ali tujo.

Kako bodo avtorji teh del kompenzirani... a jim bodo tudi prek SAZASa in
drugih kolektivnih organizacij vračali novce (skregano z logiko)? a bodo
denar razdelili nazaj med kupce CDjev, diskov, pekačev... (tudi skregano
z logiko)...

no ja.. napišem nekaj še danes

čao
andraž