[LUGOS] Nadomestila za privatno in drugo reproduciranje

Uroš Golja goljau at comcom.si
Wed Aug 4 10:14:56 CEST 2004

Sem že. Takole pravi moj državljanski glas:

Pozdravljeni,

pravkar sem prebral omenjeno uredbo. Pozdravljam vsak korak, ki vodi k
večji zaščiti avtorsko varovanih del, vendar pa imam na uredbo dve
kritični pripombi:
* vsi nosilci podatkov, ki so omenjeni v uredbi, se uporabljajo tudi za
reproduciranje ali hrambo del, ki niso varovana,
* vse naprave za reproduciranje podatkov, ki so v uredbi omenjene, se
uporabljajo tudi za reproduciranje ali hrambo del, ki niso varovana.

Zaradi teh dveh dejstev je uredba sporna.

Postavljam tudi vprašanje:
* ali obstaja uredba, ki bi določala, kako se porabljajo finančna
sredstva, pridobljena z uredbo o "zneskih nadomestil za privatno in
drugo reproduciranje"?

S spoštovanjem,
Uroš Golja