[LUGOS] Samba in priklop na windowse

Goran List list.gk at indea.si
Thu Aug 26 16:43:52 CEST 2004

joze_klepec wrote:

> je šit in to winshit - najprej zrihtaj mrežo pri uporabniku (;-) in na
> svoji mašini (nastavitve firewalalla, kabli, mrežne, gonilniki,
> posodobitve jedra, OS patchi, etc.) ... . Sam sem imel doma za
> kopiranje  nekaj dni vzpostavljeno nekaj podobnega med fiksno mašino in
> prenosnikum. Težave so bile podobne - prva rešitev: zamenjaj kabel,
> gonilnike in kartice v skrajnem primeru. Isto velja za linux. Posodobi
> ga do zadnje stabilne verzije, povezave pa preveri z dvema enakima
> operacijskima sistemoma kar z enim preverjenim kablom.
> [...]

  Se strinjam, da je tega dr**a precej. Bi pa vseeno zadevo rad spravil
v delo.
  Torej, firewall (mislim, da) nima nič pri tem, saj je zadeva zaenkrat
še znotraj 100MB mreže, ki čisto lepo spodobno dela. To sekundo ne morem
preveriti, ampak mislim, da se linux boxi vidijo tudi na SMB
nivoju(potrjeno: notebook RH9 vidi v WORKGROUP server). Win-kante pa
tudi. Iz winsov lahko mapiram linux diske, če do njih dostopam preko IP
naslova (česar sicer nebi rad).
  Uporabniku moram samo zagotoviti, da ko pride na ftp na linux mašini,
lahko v enem direktoriju vidi svoj direktorij na svoji kanti.

  To dobim(linux=...200) če poskušam pogledati, kaj okna(...103) nudijo:
fragola root # smbclient -L 192.168.10.103
added interface ip=192.168.10.200 bcast=192.168.10.255 nmask=255.255.255.0
session request to 192.168.10.103 failed (Called name not present)
session request to 192 failed (Called name not present)
session request to *SMBSERVER failed (Called name not present)

Če grem pa z windowsi pa mi čisto lepo pokaže vse share.

lp, g