[LUGOS] Samba in priklop na windowse

joze_klepec joze.klepec at siol.net
Thu Aug 26 15:58:11 CEST 2004

Goran List wrote:

>  Na linux(gentoo) serverju imam sambo 2.28, nekemu uporabniku bi rad
> omogočil dostop do mašine, na kateri teče W2K.
>
>  Ta win mašina ima share, ki ga vidim z drugih win mašin, z linux
> box-a pa ne.
>
>  Poskušal sem na roke pa ni šlo. Potem sem si pomagal z webminom, ki
> je v fstab zgeneriral sledeče:
> \\goran-srv\ftp  /home/user/server  smbfs
> password=*****,ip=192.168.10.103,username=*****  0  0
>
> če ga hočem mountat pa dobim:
> fragola user # mount server
> 14415: session request to GORAN-SRV failed (Called name not present)
> [...]
je šit in to winshit - najprej zrihtaj mrežo pri uporabniku (;-) in na
svoji mašini (nastavitve firewalalla, kabli, mrežne, gonilniki,
posodobitve jedra, OS patchi, etc.) ... . Sam sem imel doma za
kopiranje  nekaj dni vzpostavljeno nekaj podobnega med fiksno mašino in
prenosnikum. Težave so bile podobne - prva rešitev: zamenjaj kabel,
gonilnike in kartice v skrajnem primeru. Isto velja za linux. Posodobi
ga do zadnje stabilne verzije, povezave pa preveri z dvema enakima
operacijskima sistemoma kar z enim preverjenim kablom.
Uporabniku bi pa jaz reduciral možnosti spreminjanja nastavitev na nulo.
Hec MS networks/file sharinga je pač v tem, da se vsi strojčki obnašajo
kot strežniki in klienti hkrati (enkrat si poglej namestitev za
Win98/98SE/2K, več je preko teme tega dopisnega seznama - obrni se na M$
$upport, M$DN, M$ knowledge ba$e, ...).