Re: [LUGOS] fedora ftp v sloveniji

Marko Bevc fonzie at kibla.org
Tue Aug 24 08:55:01 CEST 2004

Nevem kako daleč ste z tem threadom...probajte kaki proggy ala curl in
pustite da leti preko 2Gb in v negativno, potem se spet obrne v pozitivno
in pride do 72MB:) downloadal bo stream dokler bo dobival podatke ne glede
na dolžino ki je javljena s strani serverja. (pozor; local FS mora
podpirat velike datoteke!:)

lp,
Marko